Dragorlux Ronilačke Igre 2016

Već tradicionalne Dragorlux Ronilačke Igre posjetili smo i ove godine i dali svoj doprinos veseloj atmosferi i ronilačkom zajedništvu. Shone se potrudio i prenio svoje vikend doživljaje u digitalni oblik 🙂 Hvala Shone!

Pa da vidimo...

"Evo održane su i još jedne  Dragor Lux ronilačke igre. Od 27. do 29.05. na otoku Pagu u kampu Šimuni, po 4. put odvio se jedan od najvećih ronilački događaja u našoj regiji. Na igrama su već radicionalno bile razne discipline gdje su svi mogli sudjelovati uz bogate nagrade i besplatno testiranje najpoznatijih marki ronilačke opreme. Od igara su bile: Brzinsko plivanje perajama, podvodna orijentacija, podvodna mozgalica, pucanje podvodnom puškom u metu, pustolovna vratolomija kroz Aqua park i najbolja fotografija. Iz našeg kluba bilo nas je 20-tak, dok je  sve zajedno ove godine na Igre stiglo oko 350 ronilaca, a od toga je na natjecateljskom dijelu sudjelovalo oko 150 njih.

U petak je bila laganini atmosfera, dolazak u kamp, malo kupanje, ronjenje, ja se malo bacio u podvodni ribolov 🙂 Navečer klupsko chillanje i druženje u jednoj od kućica kampa.

ja (3)

Subota: prvo sam krenuo na natjecanje brzinsko plivanje perajama gdje je konkurencija bila žestoka. Bili smo podijeljeni u dvije grupe po 15-tek natjecatelja i iz svake grupe je najboljih 5 išlo dalje. U prvoj utrci sam završio drugi, pa sam tako ušao u finale i na kraju ponovno završio kao drugi 🙂 Prvi je bio naš kolega iz kluba Roniti se mora Bela Crkva Aleksandar Pejčić koji je ispred mene bio u obje utrke, ali za vrlo malo. Uglavnom, osvojio sam srebro! 🙂

Druga disciplina na koju sam išao je podvodna mozgalica, partner mi je bio klupski drugar Siniša aka Sinke. Nismo uspjeli složiti podvodnu mozgalicu u određenom roku, ali nismo jedini. Bilo je sve zajedno 30-tak parova gdje je na kraju samo troje uspjelo složiti podvodnu mozgalicu.

Treća disciplina je bila podvodna orijentacija gdje sam ovaj puta sudjelovao s Tihijem. Uspjeli smo odradili zadatak, ali nam je vrijeme zadatka bilo malo duže od prvih na tronu, pa smo na kraju bili 5.

I na kraju pucanje podvodnom puškom u metu. Tu nas je bilo 50-tak. Prvi pucanj mi je bio u centar (broj 5), pa sam tako ušao u finale. U finalu nas je bilo 10-tak i u finalu sam pogodio u broj 4 i time sam ispao za daljnje natjecanje 🙁

Zadnja disciplina u kojoj sam sudjelovao je bilo pustolovna vratolomija kroz Aqua park koja je ujedno bila i najteža disciplina. Tu nas je bilo 20-tak, a ja sa ponovno završio u finalu. Na kraju sam završio kao 5. jer nisam imao više snage za sve te igre.

Svi smo jedva čekali Gala večeru i koncert Psihomodo Pop. Prvo su održane dodjele nagrada, a zatim koncert gdje smo svi  plesali, pili sve i svašta i tako dugo u noć, pa do jutra. A nedjelja totalni chilling, odmorko i oporavljanje. Bilo nam je sjajno i bilježimo se i za iduću godinu ponovno 🙂

Za fantastičnu atmosferu su, osim organizatora bili zaslužni i KPA Vodomar, KPA Karlovac, UPA Rostrum Split, CPA Pula, DPS Zagreb i RK RSM Bela Crkva. A na igrama su uživali naši: Saša Lenac, Lina Lenac, Vlatka Gaća, Siniša Matej, Kazimir Gaća, Darija Velan, Darko Smolčić, Marijana Kovačić, Marko Zuban, Davor Veljanović, Đurđica Bokunović, Nebojša Vojnović, Tihomir Završki, Goran Piškor, Darko Piškor, Tomislav Vugrin